Medewerker Technisch Support. Jij bent volledig verantwoordelijk voor de eerste lijns helpdesk voor technische ondersteuning op het gebied van soft/schepijs machines en aanverwanten. Je dag begint met een kopje koffie of thee en daarna ben jij op kantoor het eerste aanspreekpunt voor klanten met een probleem. Dit zijn voornamelijk klanten in de Horeca sector denk daarbij aan de Cafetaria en de IJssalon in geheel Nederland.
Klanten bellen omdat ze technisch ondersteuning wensen op afstand. Gaan we er telefonisch niet uit komen dan kan je geheel zelfstandig een servicebezoek inplannen in overleg met klant en planning. Ook de planning mag je gezamenlijk tot je eigen functie maken. Welke monteur past het beste bij welke klus of klant.
Wij zoeken dus echt een techneut in hart en ziel. Dagelijks heb je zeer intensief contact met klanten maar ook met je collega’s op de baan.
Soort dienstverband
- Parttime
- fulltime
Verwacht aantal uur: 38 per week
Rooster
- Dagdienst
- maandag – Vrijdag
Secundaire arbeidsvoorwaarden
- Kerstpakket
- Zorgverzekering
Soorten aanvullende vergoeding
- Overuren uitbetaald
- Vakantiegeld
Werklocatie
- Fysiek
Reageren
Ben je enthousiast geworden over deze vacature? En voldoe je aan de eisen? Stuur dan vandaag nog je cv en een korte motivatie naar info@europa-ice.nl. Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via telefoonnummer 0487-511120.
Misschien wil je ons eerst vrijblijvend wat beter leren kennen. Je bent van harte welkom. Laten we samen een kop koffie drinken. Neem ook dan contact met ons op. Dan plannen we dit zo snel mogelijk in. Je ziet het: we zien uit naar jouw komst!